جهان بیمار بود و آیینه معصوم!

۱۳۹۴ دی ۲۸, دوشنبه

بی بی سی و تسهیلات نشر ِ نفرت پراکنی در آن !

 یه سئوال دیگه :
به نظر شما چرا سایت خبری مثل بی بی سی روی استفاده از لغات رکیک و کامنتهای نفرت پراکن، اعمال نظارت و محدودیت نمی کنه؟
بی بی سی این کار رو قبلا روی بخش نظرات در سایتش انجام می داد.
ولی خوب نظرات، قسمتی هست که نسبت به صفحه فیس بوکی بی بی سی خیلی پر بازدید کننده نیست.
به نظر شما این درسته که در صفحه ای با این حجم بازدید کننده نوشتن، خواندن و نشر جملات آکنده از نفرت قومی، ملی، مذهبی تا این حد ساده و در دسترس باشه؟
جملاتی در قالب کامنت ها که خالی از هر مفهومی هستن و صرفا به قصد نفرت پراکنی نوشته و نشر می شن.
این حجم از نشر ِ نفرت برای رسانه ای در اروپا که در آن نفرت پراکنی جرم است، خود یک جرم آشکار نیست؟
من بعضی از آی دی ها  رو چک کردم.
برخی شون آشکارا تقلبی هستن و مشخصه که هیچ هدفی جز نفرت پراکنی ندارن.
آیا بر اساس قانون اتحادیه اروپا که در آن نفرت پراکنی جرمه، نباید و نمی شه از بی بی سی به خاطر این حجم از نشر ِ نفرت های قومی، ملی و مذهبی  شکایت کرد ؟
به عنوان مثال به این کامنت که در زیر یکی از خبرهای بی بی سی درج شده  توجه کنید:
(پیشاپیش به خاطر این مجموعه ی رکیک از لغات عذرخواهی می کنم. 

Ebrahim Abraham
 Armin Syrus برو کو... بده ضعیفه من انسانیت نشون میدم شمارو آدم حساب میکنم واستون راهکار ارایه میدم از نظر جامعه شناسا اونوقت توعه ضعیفه شهروند درچه ان ام به سرورت این حرفارو میزنی....برو کو... بده :

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر