جهان بیمار بود و آیینه معصوم!

۱۳۹۴ دی ۲۸, دوشنبه

اگه امام زمان بودین، ظهور هم کرده بودین!

آقا یه سئوال، البته بیشتر باب تفریح و خودشناسی :
شما اگه امام زمان بودین، ظهور هم کرده بودین اولین کاری که  برای بهبود وضع جهان انجام می دادین چی بود؟
فرض بر این که به عنوان امام زمان، اختیار و قدرت تام برای اعمال یک تصمیم جهانی داشتید.
لطفا توجه کنید که اگه کاری در ذهن دارید باید عملی و اجرایی باشه . حرف های کلی مثل بهبود وضع عدالت یا ثروت و خلاصه از این چیزا قابل قبول نیست.
برام جالبه که درست در لحظه ای که به این فرض فکر کردم، یه جواب روشن هم تو ذهنم براش داشتم.
می دونین،
من اگه امام زمان بودم، ظهور هم کرده بودم نه ثروتی رو از کسی می گرفتم تا تقسیمش کنم،
نه با کسی می جنگیدم،
نه کسی رو از روی زمین محو می کردم و خلاصه هیچ کار نمی کردم جز یک کار:
تمام کارخانجات اسلحه سازی، شرکت های فروش اسلحه و خلاصه کل پروسه صنعت اسلحه از طراحی تا ساخت و بازار رو از بین می بردم و ممنوع می کردم.
تمام اسلحه های موجود روی زمین رو هم از بین می بردم.
به امام زمان همی یک کار از همه ی کارها برای بهبود وضعیت عدالت، رفاه و صلح در جهان ضروری تر و موثرتر هست ... مگن نه!
 حالا بذارن ظهور کنوم نشونتا مدوم :)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر