جهان بیمار بود و آیینه معصوم!

۱۳۹۶ اسفند ۱۹, شنبه

بانک و توالت - تخمک و اسپرم!

فرانسوی ها می گن:
مردها برای رابطه جنسی نیاز به موقعیت دارن، زن ها نیاز به دلیل.
خوب اگه زیاد سخت نگیریم و گیر ندیم به تعمیم دهی و اینا به نظر حرف شون خیلی بی ربط هم نمیاد.
یه جایی خوندم که :
دخترها در هنگام تولد حدود 2 میلیون تخمک نابالغ دارن و از بین این 2 میلیون تخمک نابالغ فقط 300 تا 400 تاشون بالغ میشن.
در حالیکه هر مرد بالغ در روز حدود 125 ملیون اسپرم تولید می کنه.
تفاوت سرمایه اولیه واقعا چشمگیره.
به لحاظ سخت افزاری، طبیعت کارخونه تولید مثل رو تو شکم زن ها گذاشته اما خدای من چه خستی به خرج داده در دادن سرمایه اولیه ... فقط 300 تا 400 تخمک !
تازه اون هم ثابت و بدون امکان بازتولید.
با خودم دارم فکر می کنم از این زاویه نگاه کنیم خوب طبیعیه که زن ها ناخودآگاه دنبال دلیلی محکم و موجه باشن برای یافتن محل امنی برای سرمایه گذاری دو قرون تخمک شون.
باید دو دستی و چهار چشمی مواظب سرمایه شون باشن کجا سرمایه گذاریش می کنن.
وقتی سرمایه اولیه محدود و ثابت هست خوب منطقیه که نمی شه به هر بانک تازه تاسیس ، تازه کار و خامی اعتماد کرد.
منطقیه که ادم یه خورده محتاط تر باشه .
بانکی رو انتخاب کنه که امتحانش رو قبلا پس داده .
تراز داشته باشه ... کردیت ... وام بی بهره ... بهره با سود بالا ... بیمه .
دوزار تخمک رو که از سر جوب اب پیدا نکردن که با هر موسسه مالی زپرتی بشه به بادش داد.
از اون طرف دیگه فقط تصور کنین لطفا!
خدای من روزی 125 ملیون اسپرم .... آدم احساس خفگی می کنه .... به خدا قصد توهین ندارم ولی بیشتر شبیه تولید ادرار می مونه تا سرمایه اولیه!
با 125 ملیون اسپرم در روز خوب طبیعیه که آدم بیشتر دنبال توالت بگرده تا بانک!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر