جهان بیمار بود و آیینه معصوم!

۱۳۹۷ مهر ۲۵, چهارشنبه

« ویروس ِ واگیر ِ من و تو»

آقای فیروز نادری عزیز در تلویزیون ِ صد من یک غاز ِ « من و تو » که این روزها شده است جولانگاه وحوش ِ پان و تجزیه طلب های ِ مزدور سعودی حضور پیدا می کنند و به روال مد ِ این روزها اظهاراتی درباره سوئ مدیریت داخلی ایران و به ویژه بحران آب می کنند، هرچند تخصص ایشان چیز دیگری ست.
تا اینجا با رعایت سن و سال ایشان و نیاز به سرگرمی در دوران بازنشتگی می توان تخفیف داد و گفت : خوب ، مشکلی نیست شما هم پس از چند دهه دوری از ایران اکنون در دوران بازنشستگی یاد نوستالژی های وطنی افتاده اید و دوست دارید به فارسی با هموطنان گپ بزنید، باشد .
سیاست برای خیلی ها حکمیت تخمه و لواشک هم دارد ... یک کاربرد سرگرمی و رفع ِ اوقات فراغات .
هرچند حیف آن اعتبار علمی شما که با تخمه و لواشک سیاست آن هم در شومن خانه ی ِ «من و تو » خرج شود .
اما آقای نادری عزیز شما را به آن اعتبار علمی تان سوگند از کی تا حالا نیک آهنگ کوثر ِ کاریکاتوریست و روزنامه نگار، شده است متخصص آب که حرف های او را شاهد ِ نظرات آبی ، و نه فضایی تان، می آورید؟
شما را به خدا یک نفر بیایید به من بگوید نیک آهنگ کوثر از کی تا حالا متخصص آب شده است آخر؟!
نکنید ... شما را نه به ایران که به اعتبار علمی خودتان سوگند می دهم نکنید این کارها را ... نه به ایران که به خودتان آخر رحم کنید!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر