جهان بیمار بود و آیینه معصوم!

۱۳۹۷ تیر ۲۳, شنبه

عضلات زنانه!

یکی از همکارهام زیبایی اندام کار می کنه ... از اینا که بازوهاشون مثل بادکنک قلمبه قلمبه است.
خیلی هم به بازوهاش مفتخره.
دیروز باید از روی یه داربست می گرفتیم و می رفتیم بالا .
من به سه شماره عینهو یه بچه میمون روی داربست ها پریدم و رفتم بالا.
اون اما همون پایین مونده بود و هی نگاه نگاه می کرد.
انگار داشت یه چیزی رو حساب کتاب می کرد.
با تعجب ازش پرسیدم:
چرا نمیای ؟
هیچی نگفت.
آخرش تو رودرواسی و خجالت از من سعی کرد از داربست بیاد بالا که وسط کار بین زمین و آسمون اون عضلات قلمبه ی باسنش بین میله ها گیر کرد .
یعنی مرده بودم از خنده.
تازه دوزاریم افتاد داشت چی رو تخمین می زد.
خیلی به روش نیاوردم ولی از اونا بود که جلوی من خیلی به سایز عضلاتش و قدرت بدنیش و اینا می نازید.
فقط یه فیگور بازو براش گرفتم و گفتم:
ظریف اما منعطف و فرز .
همه جا سایز به کار نمیاد.
می دونین،
تازه تو این کار دارم قابلیت های عضلات زنانه رو کشف می کنم.
در چار کلمه:
ظریف اما فرز و منعطف و مقاوم!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر