جهان بیمار بود و آیینه معصوم!

۱۳۹۲ دی ۲۳, دوشنبه

پورنو و یبوست جنسی!

قبل از هر چیز همین اول کار راست و حسینی خودم به زبون خودم بگم که در راستای اصل
 " تمام نگریستن" و شوق حصول معرفت به همه ابعاد آشکار و پنهان این جهان فیلم پورنو زیاد نگاه کردم و البته بلافاصله مایلم اضافه کنم که اولین حسی که بهم داده تهوع و بهم خوردگی حال بوده. اما این کمترینش بوده!

امروز مقاله جالبی در مورد پورنوگرافی خوندم که دوست دارم لینکش رو اینجا در وبلاگم بایگانی داشته باشم و به اشتراک بذارمش. لینک رو در انتهای این مقدمه گذاشتم.
این مقاله جالبی هست و من موافق با ایده کلی اون فکر می کنم که بدترین راه آشنایی با سکس همین فیلم های پورنو هست. فیلم هایی که در اغلب شون نوعی تصویر خشن ، عصبی و مهاجم از سکس ارائه می شه .  با عصبیت ... گاهی حتی می شه به خوبی احساس کرد که هنرپیشه  بدبخت برای یک پول سیاه چه تقلایی داره می کنه و چه فشاری به خودش میاره تا بتونه کار رو به سرانجام برسونه ... در زاویه درست دوربین قرار بگیره  و  دچار کابوس کات و برداشت مجدد نشه!
برای درک مشقت این شغل وحشتناک کافیه یه لحظه کات و برداشت مجدد رو در اون وضعیت تصور کنید.
الان یاد فیلم زندگی آدل افتادم و شکایتی که هنرپیشه اش از کارگردان کرده .
شش ساعت حال ارگاسم رو بازی کردن مقابل چهار دوربین!
می دونین
پورنو من رو یاد فست فود می اندازه ... ظاهری خوش طعم که اما آدم رو دچار رودل می کنه!
ازش ایده نگیرین .... مزخرفه و حتی مخرب !


بازتاب نادرست روابط جنسی در پورنوگرافی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر