جهان بیمار بود و آیینه معصوم!

۱۳۹۸ مهر ۲۸, یکشنبه

خاطرات تعمیرکار

تعریف کنم واستون .
گزارش خرابی دادن تو یکی از همون مجتمع های گانگستری.
رفتم دیدم خبری نیست ... هر دو تا اسانسور بدون مشکل بودن ... چهارده طبقه.
داشتم می رفتم موتورخونه رو چک کنم که یهو زنگ زدن کجایی ... یه نفر تو اسانسور گیر کرده.
گفتم در محل هستم .... اسانسورها ظاهرا مشکلی ندارن .
گفتن همین الان بهمون زنگ زدن که یکی تو اون یکی دیگه اسانسور گیر کرده.
ما رو بگی بین چهارده طبقه مثل گربه گیج بروبالا بیا پایین که چی شد ... اصلن کابین تو کدوم طبقه هست.
به یه بدبختی طبقه رو پیدا کردم و بنده خدا رو اوردم بیرون.
اما گیج می زدم که چی شده به همین دو دقیقه یهو هر دو اسانسور مردن.
می خواستم برم موتورخونه رو چک کنم ... همکارم گفته بود کلید موتورخونه تو چاله به یه سیم اویزون هست .... در رو باز کردم کلید رو بردارم چشتون روز بد نبینه .
سرتون رو درد نیارم ... تهش رو بگم .... عزیزان مواد فروش از چاله ی اسانسور به عنوان مغازه رد و بدل مواد استفاده می کنن.
وقتی می خوان مواد رو جا به جا کنن برق رو قطع می کنن و می رن تو چاله جنس هاشون رو می ذارن یا بر می دارن با یه کارهای دیگه.
به موی دماغ شون هم نیست الان که دارن برق رو قطع می کنن کسی نو اسانسور هست ، نیست ... کار خودشون رو می کنن.
یعنی یه چیزی می گم ، یه چیزی می شنوین.
از چیزهایی که تو این چاله ها دیدم.
مواد و سوییچ ماشین های دزدی قسمت تمیز کارشون هست .... ظاهرا عزیزان، کاسبی شون فقط محدود به مواد نیست .... چاله رو کردن روسپی خونه ... کاندوم مصرف شده و نوار بهداشتی و گند و کثافته که ریختن .
هیچی دیگه در رو بستم ، شتر دیدی، ندیدی.
رفتم یه طبقه دیگه زنگ بزنم رئیسم دیدم بوی حشیشه که پیچیده ... عینهو این بارهای خیط و خفن ، دم و دستگاه بسته بندی حشیش داشتن.
دو تا جوون داغون چشم قرمز اومدن طرفم که چی می خوای اینجا ؟
گفتم واس اسانسور اومدم.
رسما ازم بازجویی کردن .
این چیه دستت ، با اون چیکار می کنی ؟ چند وقت یه بار قراره بیای؟
آخرش بهم گفتن دیگه این طبقه نیا ... برین طبقه های دیگه برای چک کردن اسانسور.
من هم خیلی مودبانه ازشون عذرخواهی کردم و براشون روز خوبی ارزو کردم و فلنگو بستم.
یه همچین چیزهایی این روزها دارم می بینم که به خواب شبم هم ندیده بودم.
ما که فلنگ رو بستیم و زدیم بیرون اما دلم واس اون زن و بچه و ادم هایی می سوزه که ساکن این مجتمع ها هستن ... باس بسوزن و با کاسبی الوات مجتمع کنار بیان.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر