جهان بیمار بود و آیینه معصوم!

۱۳۹۳ دی ۱۰, چهارشنبه

ذهن های عریان مقابل بدنی عریان

راست و صداقتش دوست دارم بابت یه چیز از گلشیفته تشکر کنم. 
این که در حرفه مدل  با این انتخاب های تبوش باعث شد همچین صاف و مستقیم محتوی ذهنی جامعه  بیرون بریزه و آشکار بشه. درست مث آینه ای که ناغافل مقابل پنهان ترین لایه های ذهنی قرار گرفت و ناخودآگاه همه ته اذهانشون رو ریختن رو دایره. اون هم محتوی های درب و داغونی که پشت این همه کلمات تجملی و پر زرق و برق پنهان شده. 
»
دریغ از جویی شرف» ،« درود به شرفت» ، «خردمند باشیم دوستان! - حتما توجه دارین که تو این عبارت چه باری از خردمند فرض کردن خود و ابله فرض کردن دیگران موج می زنه«
اصن تو وکبلری اینها شرف و خرد یعنی خود ِ خود من !
هرکی مث من فک می کنه با شرف و خردمنده و هرکی غیر از من .... زکی بابا.
بیچاره برادر شریعتمداری .... شریعتمداری مقابل اینا باس لنگ بندازه.
طفلک مقام عظما که عظمتش مقابل این عظام های خرد و شرف صغیره ای بیش نیست.
جماعتی خودشیفته  که اصولا ذهنشون درگیر خودنمایی و خود شیفتگی خودشون هست بلافاصله خلاقیت های ذهنیشون فوران کرد و درست به همون شیوه های رقت انگیز لمپنی اما با ظاهر های دل پیچه آور فرزانه مابانه شروع کردند به وامصیبتای شرف و خرد و غیرت با تغییر فرم اسمش به عناوینی مث خودشیفته و غول شیفته و از این قسم. ذهن عریان خودشون رو در بدن عریان او دیدن و کف به دهان آوردند. درست مثل آن فیل مثنوی که به سر برکه رفت و از دیدن تصویر خودش در آب رم کرد.

اون هایی هم که از کل آدمیزاد فقط تیکه جنسیتش رو فهم کردن نشستن با لودگی از سایز هاش گفتن و مقایسه اش با این و اون . نگاه و فهم انتقادیشون چیزی بیشتر از سایز تن و مقایسه اش با این یکی مدل و اون یکی هنرپیشه نبوداین گروه حداقل صداقتشون از دسته اول بیشتر بود. رو نگاه زمخت جنسیت زده شون تلاشی برای کشیدن زرورقی از چیزی دیگه نکردن.

یه گروه هم که اساسا ماواشون برج عاج «اپوزیسیون و سوپر روشنفکری » هست طبق معمول دوخت و دوزش کردن به هزار چیز بی ربط برای اینکه به زور ربطش بدن به مخالفت با نظام!
نه می دونم و نه اصلا برام مهمه بدونم به چه قصدی این پروژه عکاسی رو پذیرفت.
به قصد پول، شهرت یا هر چیز دیگه ای که باشه برای من به عنوان یک مخاطب فقط این تیکه اش مهمه:

گلشیفته تنش رو برهنه کرد و ما مقابل تن برهنه او ذهن هامون رو!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر