جهان بیمار بود و آیینه معصوم!

۱۳۹۳ بهمن ۱۷, جمعه

از میان بزرگان ...

دارم فکر می کنم از میان بزرگان آرزوی ملاقات با کدام ها رو دارم و اگه می دیمشون چه می کردم:

از میان فیلسوفان
: 
سهروردی ( ازش می پرسیدم آیا معنا ها رو خلق می کنیم یا کشف؟)

از میان عارفان:
باز هم سهروردی (در محضر عرفا سکوت به!)

از میان شاعران
:
فروغ (تنگ در آغوشش می گرفتم.)

از میان نویسندگان
:
ویرجینیا وولف (می بوسیدمش و بهش می گفتم بذار برات آشپزی کنم، با هم غذا بخوریم و سیگار بکشیم تا دیگه حالت بد نشه.)

از میان ریاضیدانان
:
پیر فرما ( بهش یه کاغذ بزرگ با مداد و تراش تیز می دادم و ازش درخواست می کردم اثبات قضیه اش رو بنویسه.)

از میان فیزیکدانان
:
حسابی ( چوقولی = شکایت پسرش رو بهش می کردم می گفتم آبرو براتون نذاشت این لوح فشرده داستان سرایی. برین تو  خوابش یه چیزی بهش بگین آخه.)

از میان تاریخدانان
:
ابوالفضل بیهقی ( سماور و بساط چایی و تخمه رو آماده می کردم بهش می گفتم استاد فقط بگو ... فقط بگو که تشنه اون قصه هاتم با اون ادبیات فاخرت.)

از میان حاکمان
:
فرح دیبا (پهلوی)
بهش می گفتم قدردانم!


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر