جهان بیمار بود و آیینه معصوم!

۱۳۹۲ آذر ۱۰, یکشنبه

That is what we do .... Stay alive for each other!



"."That is what we do. That is what people do. They stay alive for each other
 (Clarissa- The hours)
**********************

!بعضی ها خودخواهانه ترین راه ها رو انتخاب می کنن بعضی های دیگه همدلانه ترین راه ها
 هر بار این فیلم رو نگاه کردم چیزی نو درش دیدم.  عجیبه واقعا!
بعضی آثار تمام نشدنی به نظر می رسن .
امشب متوجه شدم که چقدر پوستر این فیلم هم هوشمندانه طراحی شده .
توجه کنید به دست های بسته ویرجینا ولف شخصیتی که نهایتا خودکشی می کنه ... نگاه کنید به موقعیت لورا براون که پشت سر ویرجینیا قرار گرفته . لورا براون که تحت تاثیر کتاب ویرجینیا اقدام به خودکشی می کنه.
و نگاه کنید به کلاریسا که جدا از این دو در کادر قرار گرفته با آغوشی پر از گل ...  کلاریسا که به سادگی زندگی می کنه و با مهمانی هاش به اطرافش شادی می بخشه ... او که به خاطر دیگران می مونه  .... با همه ی مشقت هایی که زندگی برای همه مون داره .
می دونین ،
این  کلاریسا ها هستند که مشقت های زندگی رو با گل و لبخند ، ساده و بی ادعا به دوش کشیدن و آرام و دلپذیر بر روزمرگی ها ی فرساینده ی زندگی ، بر ساعتها ی سنگین  عطر مهمانی و شادی می پاشن .
ویرجینیا رو دوست دارم  .... لورا رو عمیقا درک کردم  ... کلاریسا رو اما تحسین می کنم!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر