جهان بیمار بود و آیینه معصوم!

۱۳۹۳ فروردین ۱۰, یکشنبه

غرغر سیاسی عصر روز یک شنبه!




در این منطقه پر آشوب خاورمیانه که ایران بین فرصت طلبی های تجزیه طلبانه همسایه ها از یک طرف ، آن روسیه ی قسی القلب، قلدر، زمین خوار از طرف دیگر و کمی دورتر این اروپای پیر موذی ِ دو رو قرار گرفته است هیچ متحد سیاسی برای ایران بهتر از آمریکا و همچنین دوستی با اسراییل نیست.
آمریکا و اسراییل نه تنها هیچوقت تمامیت ارضی ایران را تهدید نکرده و نمی کنند بلکه می توانند باعث قدرت ایران و در نتیجه ایجاد ثبات در منطقه شوند.
از سوی دیگر دوستی ایران با اسراییل عملا می تواند باعث تعدیل زیاده خواهی های اسراییل و در نتیجه بهبود واقعی حقوق فلسطینیان شود.
اسراییل با ایران دارای پیوندهای واقعی تاریخی ست.
************
این پیوندها رو من در مواجهه با چند اسراییلی آشکارا مشاهده کردم.
اونها وقتی متوجه می شن من ایرانی هستم بلافاصله شروع می کنن به حرف زدن درباره همین پیوندها ی تاریخی که براشون خیلی مهم و با ارزشه چیزی که با فلسطینی ها و حتی لبنانی ها اتفاق نیفتاده.
من احساس می کنم فلسطینی ها هیچ نقطه پیوند و اشتراکی با من به عنوان یک ایرانی احساس نمی کنن. برای اونها مهم ترین چیز هویت عربی و بخشی از جامعه عرب بودن هست.

یادآوری :


به یاد بیارید  که برادران مظلوم فلسطینی بعد از اون همه حمایت ملت و دولت ایران با دو تا موشک صدام روی کویرهای اسرائیل حامی دو آتشه خودشون رو ، یعنی ملت ایران، رو چطور به برادر عربشون صدام فروختن!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر