جهان بیمار بود و آیینه معصوم!

۱۳۹۴ دی ۱۴, دوشنبه

دکون دستگاه ِ ناپاک ِ تقدس گرایی

ما ره ز قبله سوی خرابات می‌کنیم ...
(عطار)
گور پدر آل سعود و اون بیزینس ناشریفشون.
گوش دل بسپارین به اُس عطار خودمون که از بند ِ خدا و خلق خدا رهاتون می کنه.
«و گفت: بیزارم از آن خدای که به طاعت من از من خشنود شود و به معصیت من از من خشم گیرد پس او خود در بند من است تا من چکنم نه بلکه دوستان در ازل دوستانند ودشمنان در ازل دشمنان.»
(تذکره الاولیا - عطار)
جان من کجا پیدا می کنید کسی رو که چنین دلیر و بی پروا بزنه کاسه کوزه هر چی دم و دستگاه کاسبی با تقدس هست رو بشکنه.

هیچی مثل عرفان خراسانی حریف این دکون دستگاهِ ناپاک ِ تقدس گرایی نیست.



۴ نظر:

  1. امروز از لینک یه سایت دیگه وبلاک شما رو پیدا کردم. خیلی شیرین و شیوا مینویسید. از طرزفکر و دیدگاهتون و همچنین عبارات و اصطلاحاتی که استفاده میکنید حدس میزنم فارغ التحصیل کامپیوتر یا الکترونیک باشید همراه با علاقه زیاد به ادبیات.
    باری، پاینده باشید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مرسی ... خوشالم که براتون جالبه :)
      در واقع مکانیک جامدات خوندم. الکترونیک و کامپیوتر جزو سرگرمیهای شخصیم بود که خودم دنبالشون می کردم.

      حذف
  2. همشهری هر وقت میخونم دیوانه میشم از نوشته هات

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خوشالم همشهری ... می فرماید:
      دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید :)

      حذف