دوره آموزشی شرکت فعلی، برخلاف دوره آموزشی شرکت قبلی، عالی بود.
برنامه ریزی عالی همراه با آموزش دقیق و کاربردی.
هر روزی که تموم شد احساس کردم دیگه آدم قبلی نیستم.
به اندازه یه دوره فوق دیپلم تخصصی الکترونیک مهارت های جدید یاد گرفتم
استادها عالی بودند همراه با تعهد کاری نسبت به پاسخگویی به سوالات.
هر دو دوره در کشور فرانسه بود اما تحت پوشش دو شرکت خارجی، اولی آمریکایی، دومی فنلاندی.
در شرکت آمریکایی تا دلتون بخواد هارت و پورت تبلیغاتی بود و در شرکت فنلاندی تا دلتون بخواد نگاه و روش کاربردی.
شرکت ها درست مثل آدم ها شخصیت های متفاوت دارن که مبتنی بر فلسفه های کاری شون هست.
نه تنها با چشم بلکه با همه وجود تفاوت شخصیتی این دو شرکت رو که در یک زمینه فعال هستن طی این دو سال دیدم.
شخصیت فلسفی شرکت ها به لایه های سازمانی و اجرایشون سرایت می کنه.
در شرکت آمریکایی با اینکه حقوق و مزایای بیشتری داشت روابط بین آدم ها زشت ، زننده، رقابت جویانه و خالی از مفهوم انسانی بود .
احساس برده ای رو داشتم که شرکت با حقوق و مزایای مادی بیشتر نه تنها جسم بلکه روحش رو هم خریده.
در شرکت فنلاندی تازه دارم مفهوم انسانی همکاری، تعهد و شراکت در کار رو تجربه می کنم
البته که با صدای بلند این دو تجربه عجیب و متفاوت رو به اطلاع مدیران ارشد هر دو شرکت رساندم.
برای شرکت آمریکایی نامه نوشتم و مراتب تاسف خودم رو از محیط نمایشی، تهاجمی و غیر انسانیش بیان کردم.
در پایان دوره آموزشی شرکت فنلاندی از تک تک اساتید ، مدیران مرکز اموزش و حتی اکیپ آشپزخونه برای سرویس عالی غذایشون تشکر کردم.
به اساتید م گفتم احساس آدمی رو دارم که به لطف آموزش کاربردی شما از فضای مه آلود مدارهای الکترونیک خارج شده.
احساس دوست داشتنی یادگیری و کسب دانش و مهارتی جدید در فضایی دوستانه ، متعهدانه و کاربردی.
شاید اون نامه اعتراضی و این تشکرهای زبانی هیچ تاثیر و تغییری در فلسفه کاری این دو شرکت ایجاد نکنه اما قویا معتقدم باید، تاکید می کنم، باید به اجزای اجرایی شرکت ها فیدبک داد.
چه نقاط ضعف و چه نقاط مثبت شون.
این تنها ابزار و تنها روزنه های کوچک و قابل دسترس ما هست برای پاسداری از انسانیت در عصر شرکت ها.
در دورانی که شخصیت آدم ها دست کم هشت ساعت در روز تحت تاثیر و اراده شخصیت شرکت ها شون هست، باید مواظب بود در چه شرکتی با چه فلسفه کاری تعهد می دیم.
از شرکت فنلاندیم برای تکنولوژی متعهد به محیط زیست،
برای تعهد به مشتری
و برای آموزش عالی شون متشکر و قدردان هستم.
برنامه ریزی عالی همراه با آموزش دقیق و کاربردی.
هر روزی که تموم شد احساس کردم دیگه آدم قبلی نیستم.
به اندازه یه دوره فوق دیپلم تخصصی الکترونیک مهارت های جدید یاد گرفتم
استادها عالی بودند همراه با تعهد کاری نسبت به پاسخگویی به سوالات.
هر دو دوره در کشور فرانسه بود اما تحت پوشش دو شرکت خارجی، اولی آمریکایی، دومی فنلاندی.
در شرکت آمریکایی تا دلتون بخواد هارت و پورت تبلیغاتی بود و در شرکت فنلاندی تا دلتون بخواد نگاه و روش کاربردی.
شرکت ها درست مثل آدم ها شخصیت های متفاوت دارن که مبتنی بر فلسفه های کاری شون هست.
نه تنها با چشم بلکه با همه وجود تفاوت شخصیتی این دو شرکت رو که در یک زمینه فعال هستن طی این دو سال دیدم.
شخصیت فلسفی شرکت ها به لایه های سازمانی و اجرایشون سرایت می کنه.
در شرکت آمریکایی با اینکه حقوق و مزایای بیشتری داشت روابط بین آدم ها زشت ، زننده، رقابت جویانه و خالی از مفهوم انسانی بود .
احساس برده ای رو داشتم که شرکت با حقوق و مزایای مادی بیشتر نه تنها جسم بلکه روحش رو هم خریده.
در شرکت فنلاندی تازه دارم مفهوم انسانی همکاری، تعهد و شراکت در کار رو تجربه می کنم
البته که با صدای بلند این دو تجربه عجیب و متفاوت رو به اطلاع مدیران ارشد هر دو شرکت رساندم.
برای شرکت آمریکایی نامه نوشتم و مراتب تاسف خودم رو از محیط نمایشی، تهاجمی و غیر انسانیش بیان کردم.
در پایان دوره آموزشی شرکت فنلاندی از تک تک اساتید ، مدیران مرکز اموزش و حتی اکیپ آشپزخونه برای سرویس عالی غذایشون تشکر کردم.
به اساتید م گفتم احساس آدمی رو دارم که به لطف آموزش کاربردی شما از فضای مه آلود مدارهای الکترونیک خارج شده.
احساس دوست داشتنی یادگیری و کسب دانش و مهارتی جدید در فضایی دوستانه ، متعهدانه و کاربردی.
شاید اون نامه اعتراضی و این تشکرهای زبانی هیچ تاثیر و تغییری در فلسفه کاری این دو شرکت ایجاد نکنه اما قویا معتقدم باید، تاکید می کنم، باید به اجزای اجرایی شرکت ها فیدبک داد.
چه نقاط ضعف و چه نقاط مثبت شون.
این تنها ابزار و تنها روزنه های کوچک و قابل دسترس ما هست برای پاسداری از انسانیت در عصر شرکت ها.
در دورانی که شخصیت آدم ها دست کم هشت ساعت در روز تحت تاثیر و اراده شخصیت شرکت ها شون هست، باید مواظب بود در چه شرکتی با چه فلسفه کاری تعهد می دیم.
از شرکت فنلاندیم برای تکنولوژی متعهد به محیط زیست،
برای تعهد به مشتری
و برای آموزش عالی شون متشکر و قدردان هستم.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر