جهان بیمار بود و آیینه معصوم!

۱۳۹۴ شهریور ۱۲, پنجشنبه

دیگه هیچی منو متعجب نمی کنه!

درست با همین ریتم .... درست با همین ریتم
خسته  اما همچنان در گفتن ... خواندن.
کی بود که گفت ذات هنر مقاومته .... مقابله با وضعیت موجود.
راست گفت.

می گه:
دیگه هیچی منو متعجب نمی کنه
اگه تو چچن رو برای من بذاری ، 
من ارمنستان رو برای تو می ذارم
اگه تو افغانستان رو برای من بذاری، 
من پاکستان رو برای تو می ذارم
اگه تو دست از هایتی برنداری
 
من تو رو از بانگی می اندازم بیرون (بانگی پایتخت یک کشور آفریقایی)
اگه تو به من کمک کنی عراق رو بمبارون کنم
 
من هم ترتیبی می دم که  کردستان راه بندازی

اونا همه ی دنیا رو بین خودشون تقسیم کردن،
دیگه هیچی منو متعجب نمی کنه

اگه تو به من اورانیوم بدی
من هم بهت آلمینیوم می دم
اگه تو به من از ذخائر نفتی ت بدی
من هم به تو کمک می کنم طالبان رو گیر بندازی
اگه تو به من یه عالمه گندم بدی
من هم قول می دم جنگ رو به نفع تو راه بندازم
اگه تو به من اجازه بدی طلا ها رو استخراج کنم
من هم به تو کمک می کنم ژنرال رو بندازی بیرون

اونا همه ی دنیا رو بین خودشون تقسیم کردن
دیگه هیچی منو متعجب نمی کنه

اونها آفریقا رو بدون اینکه ما رو به حساب بیارن بین خودشون تقسیم کردن
.......

Plus Rien Ne M'étonne Live Paris

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر